f

Tuesday 29 March 2016

THE FIRST YEAR



March is a month of celebrations and this time we are all to be congratulated: a year ago I created the blog!
Março é mês de celebrações e desta vez estamos todos de parabéns: por estes dias faz um ano que criei o blog!




I know it doesn't look like it, maybe because the time seems to run or because I haven't been around here much, but I must say once again that this blog is one of the best bits of my life.
A year has passed and you have no idea of who I am or how do I look. In the last post I already put a more personal photo but gradually, from now on, I'll  be dropping anymore.
I'm curious to see what this next year will bring us.
Kissy kisses x
Sei que nem parece , talvez por o tempo correr ou por não ter muita atividade mas devo dizer, frisar mais uma vez, que este blog é dos melhores pedacinhos da minha vida.
Um ano passou e vocês não têm ideia de quem eu seja ou como me pareça. No ultimo post já coloquei uma foto mais pessoal mas aos poucos, a partir de agora, vou me soltando mais.
Estou ansiosa para ver o que este próximo ano nos vai trazer.
Beijinhos x




O meu primeiro post 

Tested and Approved (or not) #1

Haul #1

DIY or Did I Failed #1

Empties #1

Xmas '15

My Sweet Sixteen Birthday